• Aanmelding

Om wachtrijen aan de schoolpoorten te vermijden wordt er in de stad Antwerpen gewerkt met een online aanmeldingsregister.

Indien u uw kind wil inschrijven in onze school, moet u zich eerst aanmelden via volgende website meld je aan basis Antwerpen. Wij raden u ten zeerste aan om meer dan 1 schoolvoorkeur op te geven.

Nadien ontvangt u een brief en/of een e-mail van de stad Antwerpen waarin staat in welke school u uw kind kan inschrijven.

Kinderen uit de derde kleuterklas (K3) die bij ons op school naar het eerste leerjaar gaan, moeten NIET aangemeld worden. Ze stromen automatisch door van de kleuter- naar de lagere school.

Wanneer kunt u zich aanmelden?

• Kinderen waarvan al een broer of zus in onze lagere school zit of kinderen van personeelsleden kunnen dit vanaf:
    18 januari (9u30) tot en met 3 februari (17u) 2023.
  • Alle andere kinderen kunnen dit vanaf:
    28 februari (9u30) tot en met 21 maart (17u) 2023.

Het is ten sterkste aan te raden om u kind aan te melden! Indien u zich niet aanmeldt, kan u uw kind pas later inschrijven, dit op basis van het aantal vrije plaatsen.

Ondervind je problemen tijdens het aanmeldingsproces kan je terecht op de helpdesk van meld je aan via volgende website meld je aan basis Antwerpen .

• Inschrijving

Na de aanmelding ontvangt u een brief en/of e-mail waarin staat in welke school u uw kind kan inschrijven.
Vanaf het moment dat u deze documenten ontvangen heeft, kan u zich komen inschrijven op onze school. De inschrijving is pas definitief als u het inschrijvingsregister in de school ondertekend heeft.

Wat dient u mee te brengen naar onze school:

• De identiteitskaart van het kind.
  • Het laatste schoolrapport indien je kind van een andere school komt.