Infoavond

Ieder jaar organiseren we een infoavond voor de lagere school en kleuter school. Hier verkrijg je meer informatie over het leerjaar, de activiteiten, leerstof die wordt behandeld.
Dit jaar hebben we besloten om deze helaas niet te laten doorgaan. Gezien de huidige omstandigheden primeert de veiligheid.
De klasleerkracht geeft in september een folder mee met de leerling. Op deze manier hopen wij u voldoende te informeren over de klaswerking en klasafspraken. Indien u vragen heeft, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met de klasleerkracht. Het e-mailadres van de klasleerkracht kan u terugvinden onder de rubriek: Wie is wie? .

Hier onder vind je de voorlopig gekende data voor de oudercontacten voor schooljaar 2023 – 2024. Deze data zijn onder voorbehoud en zijn afhankelijk van hoe de situatie omtrent coronavirus vordert.

Oudercontact kleuters

Dinsdag 5 september om 19u- Infomoment